آموزش وبلاگ نویسی
نوشته شده توسط : مصطفي اديبي

یکی از دلایل افزایش بازدید کنندگان یک وبلاگ محبوب بودن آن است که باعث می شود یک بازدید کننده تشویق شود تا در آینده دوباره به وبلاگ شما بیاید.

محبوب شدن یک وبلاگ به دلایل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله فقط به 3 مورد مهم آن اشاره می کنیم.

شکل ظاهری وبلاگ
 

 

اولین چیزی که یک بازدید کننده در وبلاگ شما قبل خواندن مطالب با آن روبرو می شود شکل ظاهری وبلاگ می باشد،شکل ظاهری وبلاگ شما باید به گونه ای باشد که کاربر را جذب کند تا مطالب شما را بخواند.متناسب بودن طرح قالب با موضوع وبلاگ، زیبا و کاربرند پسند بودن طرح گرافیکی، سرعت بارگذاری خوب از عواملی است که کاربران را تشویق می کنند تا مطلب وبلاگ شما را بخوانند ولی در مقابل قالب های غیر مرتبط با  وبلاگ، حجم بالای قالب، استفاده از کد های جاوا نا پسند، تبلیغات های زیاد و لینک باکس ها  از عواملی است که بازدیدکنندگان را از وبلاگ شما فراری می دهد.


 
 با انتخاب یک شکل ساده و زیبا برای وبلاگ خود می توانید یک قدم به هدفتان نزدیک تر شوید.....
استاندارد سازی وبلاگ نیز باعث می شود تا وبلاگ شما در تمامی مرورگر ها به خوبی نمایش داده شود.
سایت http://validator.w3.org  به شما این امکان را می دهد تا وبلاگ خود را بررسی  کنید و خطاهایی که باعث می شود وبلاگ شما از حالت استاندارد خارج شود  را به شما نشان خواهد داد تا آنها را برطرف نمایید.

مطالب وبلاگ

تا آنجا که می توانید به مطالب خود هدف دهید و سعی کنید مطالبی که در وبلاگ خود ارسال می کنید مربوط به یک موضوع خاص باشد،تا مخاطبان خاص خود را پیدا کنید،استفاده از یک عکس در اندازه خوب و متناسب با مطلبی که ارسال میکنید. بسیار تاثیر گذار تر خواهد بود وکاربر را مشتاق می کند که آن مطلب را بخوانند.

استفاده از یک نوع ادبیات خاص به طور ناخود آگاه بازدیدکنندگان شما را مجذوب خواهد کرد،استفاده از کلمات و ضرب المثلها و عبارت های خاص وبلاگ شما را متمایز خواهد کردع این نوع ادبیات با توجه به موضوع وبلاگ و فرهنگ متفاوت خواهد بود،
انتخاب بک عنوان خوب و مناسب برای یک مطلب بسیار هائز اهمیت می باشد.عنوان باید به گونه ای باشد که مخاطب شما با خواندن آن به موضوع محتوای مطلب پی ببرد.

وبلاگ خود را مجهز کنید
 

هنگامی که یک بازدیدکننده به وبلاگ شما می آید شما باید یک محیط امن و سالم را برای وی محیا نمایید واین امکان را ایجاد نمایید که به سادگی در وبلاگ شما گشت و گذار نماید.پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان، ایجاد خبرنامه برای وبلاگ، درج لینک های فید و Rss  و امکان به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی  از جمله مواردی است که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.





:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 16 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: